Top latest Five وب مهر Urban news

Wiki Article

هاشمی رفسنجانی در پایان سخنان خود مجددا بر عمل به قانون كه مورد تاكید رهبری بود، تاكید كرد و گفت: با توجه به استقرار دولت و ركود بوجود آمده در جامعه، باید با توجه به قانون برای حل این مسائل اقدام كرد.

رمز ناکامی دشمنان و بدخواهان درباره ایشان را به رغم تکالب آنان، باید در خدمات جاویدان ایشان در مبارزه و دفاع مقدسی و سازندگی و در کلام شگفت انگیز امام راحل "ره" یافت که مانایی هاشمی را با زندگی و حیات نهضت پیوند زدند، سخنی با چنین اطلاق و قاطعیتی، در مورد کس دیگری صادر نشده است.

یکی دیگر از راه هایی که باعث افزایش رتبه سایت شما میشود این است که در دیگر سایت ها نظر خود را قرار دهید و لینک اصلی سایت خود را در آن سایت ها یا وبلاگ ها قرار دهید.

از زمان تاسیس نهاد دانشگاه در ایران طی بیش از هفت دهه گذشته این اولین بار نیست که مستبدان و کودتاگران علیه مبارزات حق طلبانه برآمده از این نهاد صف‌آرایی میکنند و البته آخرین آن نیز هم نخواهد بود اما چه بسیار مستبدانی که آمده و رفته‌اند اما مدال شرف و عزت همواره بر سینه دانشجویان آزادی خواه ‌ و دموکراسیخواه جای داشته است....

با تشکر، ایمیل حاوی لینک دانلود کتاب برای‌تان ارسال شد.

این قانون كه برای صیانت از حقوق و آزادی‌های اساسی و كرامت انسانی، مندرج و مؤكد در قانون اساسی به تصویب رسیده، صداوسیما را مكلف به انجام اموری نموده كه از وظایف قانونی آن سازمان تلقی گردیده و متخلفین از آن‌را متوجه ضمانت اجراهای حقوقی و كیفری نموده است.

در جلسه روز پنجشنبه ی نمایندگان خبرگان با رهبری ، آیت الله شاهرودی، رییس پیشین قوه قضائیه ، تهیه درخواست مذكور را به اطلاع ایشان رساند كه با مخالفت صریح رهبر انقلاب مواجه شد.

دعوت حزب اعتمادملی از مردم برای شرکت در راه‌پیمایی روز قدس

گفته می شود ابتدا ماموران برای دستگیری وی به منزل وی در خیابان شهرآرا مراجعه می كنند، اما وی در منزل حضور نداشته و مادر این فرد پس از بازگشت او، همراه پسرش به كلانتری مراجعه كرده كه این فرد توسط ماموران دستگیر شده و به بازداشتگاه كهریزك منتقل می شود و سپس به دلیل حوادث رخ داده در این بازداشتگاه مخوف، چند روز پس از بستری شدن در بیمارستان فوت می‌كند.

باشد که آیندگان نگویند مهدی کروبی با فشار و تهدید و بزن و ببند کوتاه آمد و پا پس کشید و درخانه خزید و صدای حق خواهی اش کوتاه شد. که اگر شما ندانید، دیگران میدانند که در سابقه مهدی کروبی، نه تنها فشار و تهدید و محدودیت و محصوریت کارساز نبوده و او را در پیمودن راهی که تشخیص داده سست و لرزان نکرده ، که محکم تر نیز کرده است.

دکتر محسن رضایی تصریح کرد: اگر بنده سکان ریاست جمهوری را به عهده می گرفتم، با تحقق برنامه ها و سیاستهای اقتصادی که سالهای سال روی آنها فکر کرده بودم می توانستم بهبود وضع کنونی را برای کشور به ارمغان بیاورم.

لینک سایت شما توسط موتورهای جستجو مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

محسن رضایی افزود: نحوه برخورد با مقوله " اشتباه " و موضوع " خیانت " در اسلام متفاوت است و در این زمینه نباید احساسی عمل کرد. .

وی تصریح کرد: اگر سیاست فاقد اخلاق و ارزش باشد نمی توان به مردم خدمت کرد.

Report this wiki page